Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lolenika
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: krak/cz-wa/blach-stadt
|
Wysłany: Czw 0:53, 19 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
a ja mialam finalizm i mialam za to punkt;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
maskotka
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 683
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 0:55, 19 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Młoda napisał: |
ej ej a ja pamiętam że na kolokwium były te kwiatki i ja zaznaczyłam finalizm i miałam źle bo to podobno był artyficjalizm:( |
miałam o tym referat i to na pewno finalizm. sama na kolokwium dalam finalizm i mialam dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Samadhi
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 2:32, 19 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Aaaaaaaaa bo oni to robią tak: rzucają testami: co im spadnie na stół 5, co na krzesło to 4, co na podłogę to 3, a co odfrunie za bardzo to 2.
Rozgoryczona jestem to sobie używam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Młoda
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 13:41, 19 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
a to może mi się pochrzaniło może miałam zaznaczyć finalizm zaznaczyłam artyficjalizm a był finalizm... eh... nic już nie wiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
psychol20
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 15:13, 19 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
mógłby mi ktoś powiedzieć jakie są kierunki zmian aktywności oraz etapy rozwoju rozumienia rodzaju?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamil_dadasiewicz
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 17:26, 19 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Kierunki zmian aktywności w ontogenezie
(pary procesów niemal przeciwstawnych)
DYFERENCJA
INTEGRACJA
AUTOMATYZACJA
MENTALIZACJA
INDYWIDUALIZACJA
SOCJALIZACJA
INTERIORYZACJA
EKSTERIORYZACJA
7. wykład.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MerryBlues
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: krakow
|
Wysłany: Czw 18:35, 19 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
mam prosbe. wrzucilaby jakas dobra istota na skrzynke wyklady tegoroczne? bo mam skserowane zle kilka stron PLIZZZZ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
efemeraja
Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:25, 19 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
apropo kierunków zmian aktywności to nie chodziło o to co było na tym samym wykładzie tylko wcześniej? to przejście od struktury niedojrzałej do dojrzałej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Samadhi
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:33, 19 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
A o co chodziło w tych zmianach w Oznace?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
efemeraja
Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:44, 19 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
apropo oznaki w podręczniku jest tak: " w toku rozwoju el. oznaczające zmieniają się: przestają być związane z własnym ciałem dziecka, a odnoszą się do przedmiotów lub zachowań innych osób"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sweet_madness
Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:48, 19 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
. Rozumienie rodzaju (nurt poznawczo-rozwojowy):
• TOŻSAMOŚĆ od 1 1/2 – 2 rż, - wie że Pan / Pani, chłopiec/ dziewczynka
• STABILNOŚĆ 3 - 4 rż - wie że jak będzie duży/ duża będzie tatą/mamą
• STAŁOŚĆ 6-7 rż - wie że jak np ubierze sukienkę to i tak będzie chłopcem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Czarna Mamba
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:52, 19 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
sweet_madness napisał: |
. Rozumienie rodzaju (nurt poznawczo-rozwojowy):
• TOŻSAMOŚĆ od 1 1/2 – 2 rż, - wie że Pan / Pani, chłopiec/ dziewczynka
• STABILNOŚĆ 3 - 4 rż - wie że jak będzie duży/ duża będzie tatą/mamą
• STAŁOŚĆ 6-7 rż - wie że jak np ubierze sukienkę to i tak będzie chłopcem |
Innymi słowy:
-Tożasamość - świadomość, że jest się dziewczynką/chłopcem, że mama to kobieta, a tata mężczyzna itp.
-Stabilność- świadomość, że tę samą płeć ma się przez całe życie
-Stałość- świadomość, że zmiany w wyglądzie zewnętrznym nie wpływają na zmianę płci (np. dziewczynka może mieć krótkie włosy)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
waćpanna Dagna Anastazja
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:01, 19 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
hm... a z Eriksona mamy się uczyć całego wykładu (choć MKT go nie przerobiła), czy wystarczy znać jego stadia? Ktoś pamięta, czego dotyczyły pyt odnośnie tego pana na teście?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez waćpanna Dagna Anastazja dnia Czw 20:02, 19 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
martita
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:15, 19 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
a ja mam pytania o ten afekt plaski; jak niemowleta reagowaly w tym badaniu na nieokazujace uczuc matki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maskotka
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 683
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:49, 19 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Kiedy matki demonstrowaly afekt plaski, niemowleta wykazywaly bardziej ostrozna ekspresje, czesciej protestowaly, ich akty ekspresji pozytywnej byly krotsze, zachowanie bardziej zdezorganizowane i czesciej wystepowaly u nich stany negatywne. Oatley zajecia o emocjach
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez maskotka dnia Czw 21:52, 19 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|