Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Witkowski M.T.T.
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 0:02, 20 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Płaski afekt, czyli Marsowa Mina.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Młoda
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 16:32, 20 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Czy mógłby mi ktoś napisać co zawiera przypis numer dwa z artykułu Biał-Pik i Kantaruk "Rozwój uwagi selektywnej"? Chodzi mi o przypis na temat funkcji zarządzającej. Zdjęcie jakieś czy coś...
jasna cholera chyba się przejdę do raafu czy jak im tam z reklamacjami... muszę się domyślać co gdzie napisane bo mam białe placki w kserokopiach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
martita
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 18:19, 20 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
a to pytanie o rozwoj umysly wedlug flavella to co to jest..? z flavelem to jedyne skojarzenie jakie mam to te 4 aspekty uwagi.. i nic wiecej komus przychodzi cos do glowy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sweet_madness
Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 18:37, 20 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
w pomarańczowym podręczniku w szarej ramce jest. Nie pamiętam na której stronie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
martita
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 18:40, 20 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
o jest, rzeczywiscie.. ale wczesniej to tego na oczy nie widzialam dla zainteresowanych: str 105
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
waćpanna Dagna Anastazja
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 18:46, 20 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Flavell (jest w podręczniku, w bloku uzupełniającym )
1. umysł istnieje
2. umysł ma połączenie ze światem fizycznym (2-3r.ż.)
3. umysł jest oddzielony i istnieje niezależnie od świata fizycznego (3 r. ż.)
4. umysł może przedstawiać przedmioty i zdarzenia ściśle i prawdziwie lub nieściśle i nieprawdziwie (4 r.ż)
5. umysł aktywnie przetwarza i pośredniczy między interpretowaniem rzeczywistości a doświadczanymi emocjami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
martita
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 18:48, 20 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
dzieeeki.. pierwszy raz to na oczy widze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
waćpanna Dagna Anastazja
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 11:52, 21 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
ehm...a ktoś wie coś o kierunkach rozwoju osoby (?!) wg Schaffera? gdzież to było?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sarcia
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 12:03, 21 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Te kierunki są na slajdach, a konkretnie przy rozwoju osobowości
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
waćpanna Dagna Anastazja
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 12:07, 21 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
<boi się>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MerryBlues
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: krakow
|
Wysłany: Sob 12:52, 21 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
czuje wszechogarniajaca beznadzieje. ktos tez? (ktos wszedl na najwyzszy stopien rozwoju empatii i potrafi mi wspolczuc?)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
blue-brown
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 14:29, 21 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
mam prośbe wielką - jeżeli ktoś jest w posiadaniu slajdów z cwiczen, część I (do pierwszego kolokwium), mógłby mi przesłać na maila?
będę wdzieczna
(bluebrown@op.pl)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
martita
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 15:00, 21 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Jesli ktos jest w posiadaniu tych zlajdow to moze moglby je wyslac na wspolna poczte? wszyscy byliby pewnie wdzieczni
pytanie: gdzie bylo o tych warunkach szybszego przyswajania mowy (czy cos takiego)? pamietam, ze chodzilo m.in. o to czy w domu dziecko ma dostep do gazet i takie tam, ale nie wiem gdzie to znalezc bo w notatkach jakos tego nie mam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
martita
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 15:40, 21 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
o juz wiem jak brzmialo pytanie; poprzednim poscie chodzilo mi dokladnie o warunki przyswajania jezyka pisanego jak ktos wie to niech powie gdzie to znalezc dzieki wielkie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
waćpanna Dagna Anastazja
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 16:18, 21 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
w tekście słownikowym MKT z tematu o mowie (na ostatniej stronie )
MerryBlues mamy to samo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|