
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nayanteneri
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:20, 14 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
a czy ktos mi moze wreszcie wyjasnic czym sie rozni zabawa funkcjonalna od manipulacyjnej bo czuje ze w zyciu tego nie zrozumiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
cappy
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 15:53, 14 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Magi napisał: |
A używanie wielu schematów to nie stadium 4? Bo wtedy jest koordynacja schematów i dziecko łączy schemat środka i celu? |
z tego co pamietam, pytanie brzmialo: stadium, w ktorym dziecko uzywa wielu schematow w kontakcie z 1 przedmiotem" - a z podrecznika, str. 69, wynika ze to stadium 5...
spoko, sama tez dalam 4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
smoczyca
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:30, 15 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
wszyscy mieli te same pytania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|