Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sarcia
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 23:44, 12 Gru 2008 Temat postu: pytania z kolokwium I |
|
|
HEJ-proponuje zebrac, co kto pamieta. Oczywiście nie do poprawki, ale moze sie przydac do egzaminu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
krislob
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 1:16, 13 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Opisowe:
Etapy rozwoju motorycznego.
Teorie rozwoju sensorycznego i percepcyjnego.
Definicja i przykład zabawy funkcjonalnej.
Rozwój chwytu dowolnego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sarcia
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 1:19, 13 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Definicja i rozwój egocentryzmu u Piageta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Magi
Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 1:41, 13 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Rozwój szeregowania.
Obrazy umysłowe - definicja, podziały i kategorie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krislob
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 10:00, 13 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Z testowych:
- pytanie o stadium sensomotoryczne, w którym znajduje się dziecko używające wielu schematów
- pytanie o nazwę rozwoju od części głowowej (cefalokaudalny)
- zabawy w których dziecko wpływa na obiekty
- lordoza szyjna, kiedy powstaje
- jaki jest efekt na etapie polisensorycznym
- dziecko które mówi że "kwiatki są po to, żeby pachnąć"
- narodziny fizjologiczne
- w rozwoju strategii pamięciowych dziecko przechodzi od str. powtarzania do..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marynia_m
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 12:20, 13 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
synkretyzm to dowód na dojrzałość struktur czynnościowych P/F
asymilacja
wg wygotskiego coś o kategoriach figuratywnych..?
o kategorii multiplikacyjnej, czym jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marynia_m
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 12:38, 13 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
wg kagana dzieci do 3 miesiąca..
czy teoria etolgiczna uwzględnia biologiczne uwarunkowania w zakresie postrzegania i odbioru rzeczywistośc (nie pamiętam jak dokładnie to szło ale sens jest mam nadzieję jasny:))
określone działania i czynności w jakimś kontekście to.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
cappy
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 12:49, 13 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
wg Rosch dzieci najpierw ucza sie pojec na poziomie...
tworca teorii zabawy - cwiczenia przygotowawczego ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nayanteneri
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 14:54, 13 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
a moze kto by poprawne odp jeszcze tak strzelil tutaj ? :>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
cappy
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 15:56, 13 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
heh, z tym moze byc gorzej... wiem tyle:
- pytanie o stadium sensomotoryczne, w którym znajduje się dziecko używające wielu schematów - stadium 5
- zabawy w których dziecko wpływa na obiekty - manipulacyjne
- lordoza szyjna, kiedy powstaje - kiedy dziecko jest w stanie unosic glowke
- jaki jest efekt na etapie polisensorycznym - kompleks wrazen
- dziecko które mówi że "kwiatki są po to, żeby pachnąć" - finalizm
- asymilacja - zmiany ilosciowe
- kagan - ruch i kontur
- określone działania i czynności w jakimś kontekście to skrypty
- wg Rosch dzieci najpierw ucza sie pojec na poziomie... podstawowym
tworca teorii zabawy - cwiczenia przygotowawczego ... K. Groos
co do reszty, nie pamietam dokladnie o co chodzilo w pytaniu, moze ktos inny sobie przypomina...?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Magi
Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 17:24, 13 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
A używanie wielu schematów to nie stadium 4? Bo wtedy jest koordynacja schematów i dziecko łączy schemat środka i celu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maskotka
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 683
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 17:54, 13 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
ja tez dałam, że stadium 4 bo kategoryzacja schematów wtórnych. Pytania były tak proste, że żadnej podchwytliwości tutaj nie widzę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
efka r
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 471
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:07, 13 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
wiele schematów do jednego przedmiotu to czynne eksperymentowanie i faza 5. ja tak dałam, ale wcale nie upieram się przy swojej odpowiedzi ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maskotka
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 683
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:22, 13 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
racja. moze byc faza 5, zalezy jak to pytanie rozumiec.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KruxiHammer
Administrator
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: rzeszów
|
Wysłany: Nie 0:53, 14 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
a czy pytania w grupie A, B i C były różne czy tylko pozmieniali kolejność?
na teście miałam wrażenie że były różne, ale z tego co tu obserwuję wszyscy mieli te same pytania... czy nie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|